Recenzja Leo Activ, Regenerujący szampon kokosowy !



Marka: Leo Activ
Nazwa produktu: Regenerujący szampon kokosowy
Pojemność:1000 ml
Dostępność: Allegro, hurtownie fryzjerskie
Cena: ok. 9 zł

Obietnice producenta:
 Skoncentrowany, delikatny szampon o neutralnym odczynie. Stworzony na bazie olejku kokosowego, który pielęgnuje włosy i skórę, nie niszcząc ich naturalnych warstw ochronnych. Niezwykłe połączenie z naturalnymi proteinami mlecznymi, sprawia, iż włosy stają się nawilżone, dobrze się rozczesują i układają. Tak skomponowany szampon skutecznie regeneruje włosy zniszczone farbowaniem lub trwałą ondulacją.
Jest bardzo wydajny i posiada doskonałe właściwości myjące. Łatwo się spłukuje pozostawiając świeży zapach czystości. Polecany do wszystkich rodzajów włosów. 

Moje wrażenia:
 Kupiłam opakowanie litrowe z pompką na allegro za śmieszną cenę około 8.50 zł + przesyłka. Byłam trochę sceptycznie nastawiona, czy faktycznie za tak niską cenę można dostać w miarę dobry szampon. Wcześniej testowałam szampony z Kallosa, ale nie wpasowały się w mój gust. Natomiast ten szampon uwiódł mnie przede wszystkim swoim cudownym zapachem !! Obłędny zapach kokosa !! 
Konsystencja jest trochę rzadka, ale szampon bardzo dobrze się pieni. Oczywiście konsystencja wpływa trochę  na jego wydajność, jednak niska cena sprawia, że nie jest to olbrzymi problem.
Włosy po myciu są niebywale miękkie i puszyste. Bardzo dobrze oczyszcza, zmywa oleje bez problemu. Mam wrażenie, że odrobinę nawilża włosy. Szampon jest lekki i delikatny, nie podrażnia :)) Nie ma jednak jakiegoś spektakularnego działania regenerującego, tak jak obiecuje producent.






Skład: 
Aqua - woda, rozpuszczalnik
Sodium Laureth Sulfate - jedna z najpopularniejszych substancji myjących - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów.
Ammonium Lauryl Sulfate - tensyd. Pochodzenia różnego. Składnik, który jest tanią, dobrą, pieniącą substancją dla szamponów i płynów do kąpieli, jest środkiem aktywnie myjącym, odpowiedzialnym za gruntowne oczyszczanie skóry i włosów. Substancja drażniąca skórę.
Cocamidopropyl Betaine - substancja myjąca - usuwa zanieczyszczenia z powierzchni skóry i włosów. Substancja bardzo łagodna dla skóry i błon śluzowych, łagodzi ewentualne działanie drażniące anionowych substancja powierzchniowo czynnych.
Cocamide DEA - emulgator, tensyd, regulator lepkości, stabilizator emulsji. Pochodzenia najczęściej roślinnego.
Sodium Laureth-5 Carboxylate - środek powierzchniowo czynnym, detergent, oczyszczanie skóry głowy i włosów
PEG-7 Glyceryl Cocoate - emolient, emulgator, środek rozpuszczający, pochodzenie naturalne, otrzymywany z gliceryny i oleju kokosowego
Acrylic Acid and styrene polymer - stosowany m.in. w preparatach do pielęgnacji włosów jako substancja kondycjonująca - wygładza i zmiękcza, a także w preparatach do stylizacji - utrwala fryzurę i kondycjonuje włosy.
Alkyl polyglycosideśrodek powierzchniowo czynny przyjazny środowisku, szeroko stosowany w kosmetyce, biodegradowalny
Sodium Chloride - Modyfikator reologii. Wpływa na konsystencję kosmetyków myjących - powoduje wzrost lepkości w preparatach zawierających anionowe substancje powierzchniowo czynne
Coconut Oil - olej kokosowy, polecany do pielęgnacji włosów, zapewniając odbudowę, nawilżenie i ochronę włókna włosa.
Hydrolized Milk Protein - proteiny mleczne, nawilżają włosy, uelastyczniają i wygładzają. W zbyt dużej ilości  mogą obciążać.
Disodium EDTA - substancja chelatująca, regulator lepkości, zmiękczacz. Pochodzenia chemicznego.
Methylisothiazolinone and Methylchloroisothiazolinone - Substancje konserwujące.
Citric Acid - zmiękczacz, konserwant, regulator pH, środek wybielający. Pochodzenia roślinnego.
Parfum - kompozycja zapachowa, może podrażniać




Podsumowanie: 
Skład bardzo średni.. SLS, konserwanty, sole... Dla osób, które patrzą na składy, ten szampon na pewno nie będzie odpowiedni. Ja jestem z tego szamponu zadowolona, ale po analizie składu muszę się zastanowić, czy jeszcze go kupię, mimo, że na razie ten szampon całkiem fajnie działa na moje włosy.

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Naprawde tani:) Uwielbiam kokosowy zapach:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta firma zachwyciła jedwabiem do włosów i maską cytrynową. Ten szampon wygląda bardzo ciekawie, może się skuszę :)

    Zapraszam do siebie www.vedettep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się porządnie zastanowić nad tymi paskami, już druga osoba mi je poleca :p
    Hm, ja mialam z kallosa taką odzywkę ochronną do prostowania wlosów i powiem, ze zraziłam się do tej firm..

    O tym szamponie i o tej firmie wgl nie słyszałam ;) Polceam szmpon na odbudowę (taki żółty) z Loreal elseve. Włosy są mięciutkie i sypkie ;) Myslę, że szampon wiele z odbudową nie zdziała, raczej trzeba walczyc jakimis odzywkami ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. już sobie wyobrażam ten przepiękny zapach... :)
    jednak skład trochę odstrasza..

    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń