Tester dermokosmetyków poszukiwany!



Dzisiaj dostałam wiadomość, że marka apteczna Pharmaceris wprowadza właśnie nową serię dermokosmetyków z łagodzącym kompleksem jonów wapnia. Linia przeznaczona jest dla osób zmagających się z trądzikiem różowatym.




Jak to działa?
W kremie zastosowano jony wapnia +2, które koją skórę, zmniejszają zaczerwienie i rozognienie skóry. Inne naturalne składniki, takie jak: d-panthenol, olej Canola czy alantoina zmniejszają nadreaktywność skóry oraz hamują postęp zaburzeń skórnych. Wszystkie produkty Pharmaceris są hipoalergiczne i przebadane dermatologicznie.



Jakie kosmetyki można przetestować?
W paczce testowej znajduje się: krem CALM-ROSALGIN redukujący zaczerwienienia na noc, żel do mycia twarzy Puri-Rosalgin oraz/lub Multi-Rosalgin multikojący krem dla skóry suchej, normalnej i wrażliwej SPF15:)

Jakie są warunki?
Przede wszystkim musi to być osoba, która cierpi na trądzik różowaty, co jest chyba logiczne :) Dodatkowo konieczne jest napisanie recenzji gościnnej po 3-4 tygodniach testowania. Mile widziane osoby odpowiedzialne i sumienne.

Potencjalnych chętnych proszę o kontakt mailowy (bernaspaulina@gmail.com) lub poprzez komentarze pod postem.


CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Jeśli nikt nie znajdzie się z typowym trądzikiem różowatym, to ja jestem kandydatką z rumieniem, naczynkami, podrażnieniami i przebarwieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam ten problem z cerą, więc naturalnie zgłaszam się, może akurat te produkty zdołają coś wskórać...
    mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie podjęłabym się testowania...Nie mam typowego trądziku różowatego, ale mój typ cery i tak bardzo tu pasuje - mam rozszerzone naczynka, wrażliwą cerę, lubi pojawiać się rumień i to bez powodu...Do tego dochodzą zanieczyszczenia, okresowe wysypy, zaskórniki...Od dawna sięgam raczej po kosmetyki przeznaczone do cery wrażliwej lub naczynkowej, ale takie, które nie zapychają i działają też dobrze na cerę z niedoskonałościami.
    Zgłaszam się więc :)
    marisa.kirei@gmail.com

    OdpowiedzUsuń