Nowości kosmetyczne w Biedronce



Jak dobrze wiemy Biedronka rozpieszcza nas kosmetykami w dobrych cenach, więc pewnie tak jak ja ucieszycie się z informacji, że teraz w sklepie znajdziemy jeszcze więcej produktów kosmetycznych! Ja przejrzałam już gazetkę i skuszę się na kilka produktów :)




Zobacz gazetke



Chętnie przetestuję polecane kosmetyki z Tołpy. W oko mi wpadł płyn micelarny oraz matujący krem do twarzy.
Dla nastolatek z pewnością warte uwagi są kosmetyki UnderTwenty. Ich oferta w Biedronce będzie naprawdę szeroka :)

W ofercie znajdą się też kosmetyki do włosów z Farmony, które uwielbiam. Na pewno kupię odżywkę do włosów w sprayu, ponieważ akurat mi się kończy. 


Może skuszę się tez na olejek marakujowy z BioSilka ;)



W dobrej cenie (11,89 zł) znajdziemy też pasty Elmex, które moim zdaniem są warte polecenia. Nie pozostaję teraz  nic innego, jak wybrać się do Biedronki i zdobyć nowości kosmetyczne :) 

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz