Co kupiłam w Rossmanie podczas promocji 49%



W tym roku moja lista zakupów była naprawdę długa. Na szczęście udało mi się dorwać wszystko, co chciałam :) Pierwsze testy wypadły bardzo pozytywnie, z każdego zakupionego produktu jestem bardzo zadowolona. A jak udały się Wasze zakupy?

Róż Max Factor - skusił mnie delikatny, różowo-brzoskwiniowy kolor. Naprawdę ślicznie wygląda na policzkach. Produkt jest wypiekany, dlatego starczy na bardzo długo :)

Rozświetlacz Lovely Silver - podczas akcji promocyjnej zapłaciłam za niego niecałe 5 zł :O Rzadko sięgam po tak tanie produkty, ale ten rozświetlacz naprawdę wygląda przepięknie na twarzy :) Przymykam oko na tandetne opakowanie, które pewnie szybko się rozwali :)

Puder Healthy Balance – pachnie owocami, delikatnie matuje, jest lekki i nie powoduje efektu maski. Delikatnie nadaje kolor, nie jest całkowicie transparentny. Bardzo przypadł mi do gustu, już teraz wiem, że kupię ponownie! Cena po rabacie ok. 24 zł



Max Factor Whipped Creme 45 Warm Almond - podkład o cudownym zapachu migdałów, marcepanu. Konsystencja lekkiej śmietanki maksymalnie ułatwia i uprzyjemnia aplikację. Jeśli lubicie podkłady w musie, to ten podkład z pewnością przypadnie Wam do gustu. Jednak produkt ma działanie matujące, dlatego sprawdzi się tylko w przypadku cery mieszanych w kierunku tłustej. Standardowo w przypadku marki Max Factor dość ciężko wybrać odcień, kolory ciemne i widocznie ciepłe. Cena podczas promocji ok. 26 zł.

L'oreal Infallible 24H-Matte – moje odkrycie tegorocznej wyprzedaży. Standardowa cena jest wysoka (ok. 60 zł), jednak w promocji można było go kupić za ok. 30 zł. Nie przepadam za kolorówką L'oreala, osławiony True Match nie sprawdził się na mojej skórze, jednak ten podkład jest naprawdę super! Delikatna konsystencja, naturalne kolory, mocne krycie, brak efektu maski, trwałość – te wszystkie zalety sprawiły, że chyba szybko się nie rozstaniemy :)

Astor, Korektor Perfect Stay 24H – korektor idealny dla bladolicych. Odcień Ivory jest naprawdę mocno jasny. Mocno kryje, ładnie rozświetla, nie podkreśla zmarszczek. Muszę przyznać, że bardziej mi przypadł do gustu niż korektor z Collection. 

123 Perfect CC Cream – przyjemny, lekki i mocno kryjący CC cream. Idealnie sprawdzi się w wakacje/ciepłe dni. Najlepiej się sprawdzi w przypadku skóry suchej/normalnej, u właścicielek skór tłustych może się ważyć i spływać pod koniec dnia.  Cena po rabacie ok. 24 zł.



CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Czyli zakupy udane, super :) Ja kupiłam na tej wyprzedaży tylko dwa podkłady :)
    I starczy! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pocieszyłaś mnie opinią o korektorze Perfect Stay, bo również się na niego skusiłam ;) Mam też ten rozświetlacz z Lovely w odcieniu Silver i bardzo mi się podoba póki co ;) Przepiękny odcień ma ten róż z Max Factor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten podkład w musie, jednak nie kupiłam go w tej promocji, bo go nie było... wymiecione miejsce po nim ;[

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie ten róż z MF, fajnie się prezentuje:) Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam ten korektor z astora, jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra kupiła ten rozświetlacz z Lovely i jest zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam sie nad różem i nie kupiłam a teraz żałuje:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tej promocji kupiłam tylko korektor. Teraz czekam na lakierową promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupiłam korektor Astor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam ten cc cream I jestem oczarowana

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy :) Mi udało się upolować rozświetlacz z Lovely i podkład z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy ;) ja chciałam kupić rozświetlacz z Wibo i z Lovely ale niestety były u mnie wyprzedane więc kupiłam jedynie korektor z Maybelline Affinitone ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udane zakupy, aj również kupiłam rozświetlacz Lovely i podkład CC cream :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie prezentuje się ten róż ale uznałam, ze mam bana na tego typu kosmetyki przez najbliższy rok :D bardzo chciałam też CC krem ale najjaśniejszy jest za ciemny.... czekam na relację jak się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że zakupy udane :) Ja chciałam kupić ten rozświetlacz z Lovely, ale niestety półka świeciła pustkami jak wybrałam się do Rossmanna po pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  16. no faktycznie ten z Max Factor ciemny kolor, nie skusiłabym się na niego, poza tym fajnie zakupy, ja mam dwa rozświetlacze z Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  17. poszalałaś ! ja to tylko rozświetlacz kupiłam z lovely, tylko chyba wersję gold : p

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaopatrzyłam się tylko w rozświetlacz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz Lovely okazał się być hitem tegorocznej promocji w Rossmanie :)

      Usuń
  19. Mam podobne zdanie o korektorze z Astora, lepiej mi przypadł niż collection. Miałam go przed promocją i poleciłam koleżance, mówiła, że nie mogła dostać. Lovely Silver dopadłam w siódmym Rossmanie, a golda nigdzie nie było :D szaleństwo :O

    kolorowaradosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten róż :)

    OdpowiedzUsuń