Listopadowy ChillBox – moje pierwsze wrażenie



Zdecydowałam się po raz pierwszy zamówić ChillBox i właśnie dzisiaj otrzymałam przesyłkę od kuriera. Pudełko pod tematem przewodnim czekolady okazało się bardzo trafione, zwłaszcza biorąc pod uwagę aktualną porę roku. Cena każdego pudełka to 89 zł. W odróżnieniu od innych boxów kosmetycznych, ChillBox zostaje wykupiony przed rozpoczęciem wysyłki! Jesteście ciekawe, co znalazło się w listopadowym ChillBox?


Po otwarciu listopadowego pudełka ChillBox witają nas dodatkowe rabaty oraz próbki. W pudełku znalazła się jeszcze maska dla skóry mieszanej Skin 79 oraz próbki BB cream.
Dodatkowe rabaty: Illusive Lingerie, Projekt Planner, Yasumi, bathing.pl



Pizca del Mundo - Kakao (17 zł)
Kakao wyprodukowane zgodnie z zasadami Fair Trade. Można je spokojnie przygotować na bazie wody, jest alkalizowane, dlatego  ma łagodniejszy, mniej kwaskowaty smak.

Kringle Candle - Daylight Gorąca Czekolada (12 zł)
Czy wyobrażacie sobie coś przyjemniejszego w jesienny wieczór niż świeca pachnąca czekoladą? To moje pierwsze spotkanie z Kringle Candle, jestem ciekawa czy sprawdzi się lepiej niż Yankee Candle...


Bjobj – Organiczny multikrem z masłem shea i olejkiem jojoba (32,19 zł)
Wielozadaniowy krem o cudownym zapachu, który możemy stosować zarówno do pielęgnacji twarzy, ciała oraz rąk. Rekomendowany dla skóry suchej i wrażliwej. Ma bardzo przyjemny skład!

Dresdner Essenz – Żel pod prysznic Czekolada / Żurawina (17 zł)
Żel pod prysznic na bazie naturalnych olejków i masła kakaowego ma niesamowity zapach będący połączeniem czekolady i żurawiny. Uwielbiam!



Michael Sandler – Anglik zakochany. Miłość w zapadłej dziurze we Francji (34,90 zł)

Książka nie do końca w moim stylu, ale dam jej szansę :) Zabieram się do czytania!



Yasumi – Maska kakowa (18,50zł)

Maska oczyszczająca dla skóry mieszanej, łojotokowej. W jesiennym okresie, gdy moja skóra zaczyna szaleć, liczę, że pozwoli mi opanować sytuację i oczyścić skórę. 




Bardzo miłe jest to, że  w każdym pudełku znajduje się odręcznie wypisana karteczka <3. 

Czy słyszałyście o Chillbox? Jak spodobało się Wam pudełko? Jakie są Wasze ulubione boxy kosmetyczne?



CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Całkiem niezłe to pudełko, skusiłabym się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj szansę tej książce, czasem warto poświęcić chwilę na lekką i przyjemną lekturę. Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się to pudeleczko. Na wosk musze koniecznie się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna zawartosć :) Wiem, że ktoś już pisał, że jest błąd w cenie maseczki i ma być chyba 8,50zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na prawdę jestem bardzo zadowolona z tego pudełka ,ale tylko jedna rzecz mnie denerwuje-nie lubią czytać książek nie po kolei ,a to podobno jest trzeci tom ,a pierwszego i drugiego nie czytałam ,jak chyba większość osób.Poza tym pudełko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna zawartość muszę przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ta karteczka to super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chill Box za każdym razem rozwala system :) A kakałko z Pizca to mistrzostwo, znam, pijam nałogowo i osobiście polecam korzenne, taka ulepszona wersja grzanego wina :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem z Bjobji jest rewelacyjny. Super że jest w boxie, nie miałam jeszcze żadnego wosku Kringle Candle. Podoba mi się zawartość tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń