Weekend promocji z Galą i Glamour!

W ostatnim czasie jesteśmy rozpieszczane ze wszystkich stron promocjami, co niekoniecznie dobrze wpływa na grubość naszego portfela. :) W ten weekend z gazetą Gala lub Glamour otrzymacie kilka stron bonów rabatowych, m.in. do Reserved, Deezee, H&M, New Look czy Victoria's Secret. 

Deezee
1. Sandałki na lato - po rabacie ok. 39 zł




2. Gladiatorki na obcasie ok. 120 zł




2. Bath&Body Works
Promocja 2+2 łącznie zapłaciłam ok. 140 zł
Muszę przyznać,  że zapach Dark Kiss powalił mnie na kolana, dodatkowo wybrałam również balsam do ciała w formie bitej śmietany o zapachu jaśminowo-waniliowym. Taka forma aplikacji jest niezwykle przyjemna, a balsam pięknie rozświetla skórę!



3. American Eagle
Uwielbiam jeansy z tego sklepu, dlatego korzystając z promocji -40% zdecydowałam się na dwie nowe pary. Postawiłam na klasyczny granat oraz letni błękit ;)




CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz